Stanowisko d/s księgowości budżetowej - wydatki prowadzi

P.  Agnieszka Całka , pokój Nr 3

tel. 025 757- 22-90 wew. 31

 

W/w stanowisko realizuje zadania gminy obejmujące:  

1)  przygotowywanie materiałów niezbędnych do uchwalenia budżetu Gminy, sporządzanie projektu budżetu Gminy oraz przedkładanie go w obowiązującym terminie do uchwalenia,

2)   przygotowywanie i sporządzanie kompletu materiałów niezbędnych do podjęcia uchwał w sprawie absolutorium dla Wójta,

3)   zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadzenie skonsolidowanej ewidencji i rozliczeń w zakresie  podatku od towarów i usług VAT dla Urzędu,  uzgadnianie podatku naliczonego VAT, comiesięczne rozliczanie podatku VAT, sporządzanie skonsolidowanej deklaracji podatkowej oraz pilnowanie terminowości składania deklaracji  i płatności podatku VAT w Urzędzie Skarbowym, współpraca z Urzędem Skarbowym w zakresie rozliczeń podatku VAT,

4)   prowadzenie ksiąg rachunkowych, wstępna kontrola oraz dekretacja dowodów księgowych, sporządzanie planów finansowych  w zakresie wydatków budżetu Gminy,

5)    terminowe przygotowywanie do wypłaty gotówkowej innych dokumentów przez sprawdzenie ich pod względem formalno-rachunkowym oraz stosowanie przepisów ustawy o zamówieniach publicznych,

6)    windykacja  należności oraz prowadzenie spraw egzekucji administracyjnej  w zakresie zadań wykonywanych przez stanowisko,

7)  prowadzenie procedury udzielania dotacji z budżetu Gminy dla niepublicznych szkół i przedszkoli,

8)    rozliczanie udzielonych dotacji przez Gminę, sporządzanie sprawozdań w tym zakresie,

9)    wykonywanie czynności kontrolnych zleconych przez Wójta Gminy,

10)  wystawianie dowodów księgowych  wewnętrznych i zewnętrznych,   

11)  wstępna kontrola i dekretacja dowodów księgowych, sprawdzanie czy wszystkie zapisy w raportach kasowych - wydatki są zgodne z dołączonymi dowodami z zachowaniem ciągłości sald,

12)  sporządzanie sprawozdań i ich analiz, dokonywanie wyceny aktywów i pasywów i ustalanie wyniku finansowego, rachunek zysków i strat, zmiany w funduszu, bilans,

13) prowadzenie rozliczeń z dostawcami i odbiorcami , z Urzędem Skarbowym, z ZUS-em, z pracownikami,

14)  prowadzenie ewidencji i rozliczeń zadań inwestycyjnych,

15)  prowadzenie ewidencji księgowej mienia komunalnego, 

16) prowadzenie analityczne ewidencji  środków trwałych, wartości niematerialno-prawnych, amortyzacji, uzgadnianie z księgowością syntetyczną, sporządzanie sprawozdań w tym zakresie

17) wykonywanie innych zadań wynikających z obowiązujących przepisów  z zakresu właściwości stanowiska.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Elżbieta Grzegrzółka
  • Data udostępnienia w BIP: 2003-12-11 11:22:25
  • Informacja zaktualizowana przez: Ryszawa Łukasz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2020-01-13 09:16:45
  • Liczba odsłon: 3104
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2457820]

przewiń do góry