Siennica, dnia 26.11.03

Wójt Gminy Siennica

ogłasza przetarg nieograniczony na ubezpieczenie ludzi i mienia

  • Zamawiający: Gmina Siennica, ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica,
  • Przetarg dotyczy ubezpieczenia budynków i wyposażenia od kradzieży z włamaniem oraz od ognia i innych zdarzeń losowych, pojazdów od odpowiedzialności cywilnej a także osób od następstw nieszczęśliwych wypadków. Wyszczególnienie przedmiotów ubezpieczenia zawarte jest w załączniku nr 1,
  • Okres ubezpieczenia wynosi dla każdej z wyróżnionych kategorii 1 rok od daty wskazanej w załączniku nr 1,
  • Oferenci zobowiązani są do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków wymienionych w art. 22. Ust. 2. Ustawy z dnia 10 czerwca 1994 r o zamówieniach publicznych (Dz.U.2003.165.1591) według załącznika nr 2,
  • Oferty prosimy składać w Urzędzie Gminy w Siennicy, ul. Kołbielska 1, w pokoju nr 6, w terminie do dnia 15 grudnia 2003 roku, do godziny 10.00. Otwarcie ofert nastąpi o godzinie 10.15, w sali konferencyjnej Urzędu Gminy,
  • Kryterium oceny oferty: cena składki ubezpieczeniowej100% (akceptujemy tylko standardowy zakres ubezpieczenia),
  • Osobą uprawnioną do kontaktu z oferentami jest Radosław Legat – Zastępca Wójta, tel: (25) 757-22-21, e-mail: rlegat@wp.pl

 

Załącznik nr 1

Wykaz nieruchomości podlegających ubezpieczeniu:

 

Lp

Przedmiot ubezpieczenia

Konstrukcja budulec,

instalacje

Rok zakupu

Wartość

księgowa

Rodzaj ubezpieczenia

Termin rozpoczęcia ubezpieczenia

 

Wykaz budynków:

         

1.

Budynek administracyjny

Urząd Gminy Siennica

Wyposażenie

Zestawy komputerowe

w tym:

1/ zestaw ewid. Woda

2/ zestaw ewid.płac

3/zestawewid.ludności

4/zestaw ochr.środowiska

5/zestaw ew.księgowość

6/zestaw obsługa rady

7/zestaw gosp.komunalna

8/zestaw sekretariat

9/zestaw USC

10/ zestaw księg.podatk.

11/ zestaw geodezja

Budynek murowany

kryty papą

1975

 

 

 

 

1997

2001

1996

1996

1999

1999

1997

2002

2000

1995

1998

121.061

 

 

68.100

 

70.131

6.628

7.099

3.157

3.817

3.429

3.429

7.275

6.200

20.613

5.547

2.937

Od ognia i zdarzeń losowych

 

Od ognia i zdarzeń losowych, od kradzieży z włamaniem, rabunku

Od kradzieży z włamaniem, rabunku, od ognia i zdarzeń losowych

 

1.01.2004

 

 

1.01.2004

 

 

 

1.01.2004

 

 

2.

Budynek biblioteki i GOPS

 

Księgozbiór:

Budynek murowany

kryty papą

 

50.081

 

 

38.500

Od ognia i zdarzeń losowych,

 

Od ognia i zdarzeń losowych, od kradzieży z włamaniem, rabunku

1.01.2004

 

 

1.01.2004

3.

Budynek Przedszkola

Murowany, kryty blachą

 

87.273

Od ognia i zdarzeń losowych

1.01.2004

4.

Budynek ZOZ

Murowany,

kryty papą

1985

493.365

Od ognia i zdarzeń losowych

8.02.2004

5.

Budynek –wysypisko odpadów

Budynek-kontener wyposażony

w urządz.

sanit.

2002

57.000

Od ognia i zdarzeń losowych

1.01.2004

6.

PSP Siennica

Sprzęt komputerowy

 

2001

23.909

Od ognia i zdarzeń losowych, od kradzieży z włamaniem, rabunku

8.02.2004

 

POJAZDY SPECJALNE

         

1

OSP Dzielnik

Jelcz 005

18.518

OC

1.01.2004

2

OSP Pogorzel

Star A-26

 

21.760

OC

1.01.2004

3

OSP Siennica

Star 200

 

30.156

OC

1.01.2004

4

OSP Siennica

Żuk A11

 

21.559

OC

1.01.2004

5

OSP Zglechów

Jelcz P244L

 

71.314

OC

1.01.2004

6

OSP Łękawica

Star 660M2

1.267

OC

1.01.2004

7

OSP Żaków

Żuk A11

 

12.849

OC

1.01.2004

             

Wyszczególnienie osób do ubezpieczenia:

OSP – cała gmina- III grupa ryzyka – NNW – 30 osób – termin od 1.04.2004 r

Załącznik nr 2

 

Oświadczenie

w trybie art. 22 ust. 2 ustawy o Zamówieniach Publicznych

 

Nazwa oferenta:

Adres oferenta:

Numer telefonu:

Numer faxu:

 

Oświadczam, że:

  1. Jestem uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
  2. Posiadam uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
  3. Posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia,
  4. Znajduję się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
  5. Nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 19.

 

PODPISANO:

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Elżbieta Grzegrzółka
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Elżbieta Grzegrzółka
  • Data ostatniej aktualizacji: 2003-11-27 08:28:47
  • Liczba odsłon: 121
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2489871]

przewiń do góry